Sandra – Mamma till Wilmer och Joline

Palma – Dag 2!

Vi vaknade upp till ett soligt Palma.

Vi satt och åt en lugn och skön frukost, i lugn och ro. Sen gick vi lite längre bort från hotellet, till en annan strand. Där låg vi och chillade och bara njöt av lugnet. Typ hela dagen. Mer massage och bara leva life.

Skumpa direkt ur flaskan på stranden, i en solstol, med en skvallertidning.

Sen blev det en god lunch längs med strandpromenaden, för att sen återgå till lugnet igen. Bara chill chill chill.

På kvällen gjorde vi oss iordning och tog en taxi för att åka till en av Emilio Ingrossos restauranger, La Perla, Portal Hills. Vi beställde in förrätter och varmrätter och jag och Rickard kunde njuta av massor av god mat. Värre var de för Kicki och Claes som har problem med allergier.

Vi hade kontaktat restaurangen innan vi åkte dit för att säkerställa att de skulle kunna äta något och då sa dom att det inte var några som helst problem. Men väl på plats kunde de inte äta mycket alls. Ingen hjälpsamhet eller flexibilitet att kunna göra något särskilt för dom, vilket var lite tråkigt. Jag var proppmätt när jag fick därifrån medans Claes var avin hungrig fortfarande. Så de var lite tråkigt eftersom de inte var superbilligt heller.  Men vi hade somsagt ett mycket trevligt sällskap och det är viktigast.

Efter middagen gick vi runt lite i området och hamnade i ett riktigt lyxkvarter. Det var helt galna lyxbåtar i hela hamnen, mängder av dyra butiker och restauranger / klubbar. Så där gick vi och drömde om hur livet som stenrik hade varit. Haha

sen åkte vi tillbaka till vårt område, satte oss på en restaurang, spelade kort och drack Mohjitos.

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!