Sandra – Mamma till Wilmer och Joline

Missoni / Irriterande!

Fasen så irriterande det är!
Jag har försökt att registrera mig som kund på Lindex hemsida, för att kunna klicka hem två underbara skapelser från Missoni Lindex. Men tror ni jag lyckas registrera mig? SVAR NEJ! Jag kan inte godkänna vilkoren, för det går inte klicka i sig där, och de plaggen som jag hade hittat fanns en kvar, i rätt storlek till Joline. 🙁

Ringde till Lindex butiken och frågade om de hade mycket kvar. Det fanns endel, men gick som smör, och ja, jag tror inte jag har möjlighet att åka in till stan idag, och imorgon är det nog slut.
Men men, vad gör väl det? Det är ju enbart kläder. Men ändå. Så tråkigt att jag inte lyckades göra en webbbeställning på det jag faktiskt ville ha, som DESSUTOM fanns kvar !

 

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Maria

    En liten förklaring till dig från Janinas blogg där du skrev att du inte hade hört talas om multum, men det är faktiskt inget skomärke eller dylikt utan det betyder mycket pengar, förmögenhet. Det jag menade att Kuoma kostar multum, är att de skorna kostar mycket…:)

  2. Anna-Ellies mamma

    Ja superirriterande, försökte också på hemsidan men gick inte!
    så tog en promenad till Farsta c, och dom hade mycket kvar, lite urplockar men fick med mig den bodyn du la upp med tillhörande byxor! Så nöjd är jag!
    Prova och ring och fråga om dom kan lägga undan? Kanske dom inte gör när det är sammarbeten men prova! 🙂

  3. Carro

    Var inne på Lindex på Maxi nyss och de hade MASSOR kvar av typ allt i alla storlekar. Satt också och försökte klicka hem från nätet, men allt sålde slut och när jag tillslut skulle bekräfta så gick det inte för att det var slut (?) Hur nu det kommer sig då det fanns när jag la till det i varukorgen… Hoppas du hinner in en snabbis för då kommer du garanterat kunna köpa!

stats