Sandra – Mamma till Wilmer och Joline

Dåligt H&m!!

För jätte länge sedan så beställde jag en fin väst med päls på framsidan. Den var slut i butiken nästan direkt, men oå nätet fanns den i min stl till min stira lycka. Mysigt till hösten/ vintern tänkte jag!
Fick då ett första lev besked till mitten av nov. Sen kom ett nytt… Slutet av dec..
Sen igår kommer ett brev på posten att varan tyvärr är helt slut men att jag kan beställa något annat istället…
Ärligt!!
De måste väl vetat om redan i nov eller när beställningen lades att den var slut. Varför ändra lev besked och ge falska förhoppningar om en produkt man aldrig kan få??

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Style by Elin

    Typiskt H&M. Jag har en väst därifrån som jag köpte i höstas med päls framtill. Den är beige-rosa. Kan det vara den? Lapparna sitter kvar och den är oanvänd! 🙂

  2. Matilda

    Tråkigt. Min gissning är att de trodde att leverantören kunde få fram fler men så blev det inte. Tråkigt som sagt när man väntat så länge:(

  3. frida

    Åh va surt!! Jag hade blivit skit irriterad!! Va riktigt dåligt av dom.. som du skriver, de borde dom ju vetat bra mkt tidigare än å komma me de nu!

  4. Helena

    Hmm samma sak har hänt mig med, fattar inte varför dom gör så, kanske har med leverantörer att göra, men då tycker jag ändå att dom kan ge det beskedet direkt :(. Visst kan tyckas vara ett i-landsproblem, men ibland så kan små saker göra en lycklig, om det så bara är ett klädesplagg hihi. Så kort o gott…jag förstår hur du känner hjärtat. Puss

stats